Vill så gärna ge dig evig lycka

Helvetesveckan är över och jag kan skatta mig lycklig över att jag klarade mig igenom hela veckan. I fredags var jag på fest hos Jennie, det vart väldigt lyckat faktiskt med härliga människor. Åkte till pappa igår och kom hem till nypan igen för cirka två timmar sedan. Har kollat på säsongavslutnigen på the vampire diaries, grät tills jag var slut på tårar och vill aldrig mer kolla igen. Är det ens okej att gråta så mycket över en serie som jag gör?? Är det ens okej att avsluta säsongen såhär? Nej. Ska göra mat nu och sen kolla på film, kanske plugga om jag orkar. Har studiedag imorgon, vilket jag verkligen behöver till att göra klart massa plugg. Ha det fint babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0