För hela staden äcklar mig men jag är dum och stannar

NU ÄR DET FAN PÅSKLOV HÖRRNI!!! Herregud vad seg jag har varit den här veckan, den enda jag har gjort är att träna och plugga och jag är så slut nu att jag skulle somna bara jag la mig under täcket i sängen. Dagen idag var najs, hade bara en lektion och sen påskmys. Istället för innebandyturnering med hela skolan drog jag och Simon till honom och tittade på Frozen, fett värt. Sen skildes vi åt och jag mötte upp mamma och vi gick runt i affärer och åkte runt lite. Fick med mig hem lite nödvändigheter (eller inte). Senare ikväll drar jag mig mot gymmet och sen ska jag spendera kvällen i min säng. NJUT AV LOVET NU BABES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0