I'll see you in the future when we're older.

Åh herregud vad jag är dålig på att blogga. För det första så är min dator fortfarande sönder och min mobil kan inte ladda över bilder till datorn (mammas dator). Så på något sätt måste jag försöka få över bilder från mobilen till datorn, och jag lyckades precis.
Förra helgen var jag i Stockholm och umgicks med min kusin Jossan och några kompisar. Hade även match de helgen, som jag nästan har varje helg. 
Den här helgen var nog de bästa på hur länge som helst. Efter nästan min bästa match någonsin i lördags åkte jag upp till Stockholm där jag mötte upp Ellen, Love, Kajsa, Sandra och Marika vid fryshuset. När de äntligen släppte in oss i värmen skyndade vi oss till scenen där Bastille snart skulle spela. 
SÅHÄR JÄVLA NÄRA VAR VI DAN SMITH OCH RESTEN AV BASTILLE. Det var så himla sjukt, vill bara tillbaka. Jag och Kajsa drog oss vidare mot söder där vi träffade Jossan, Nathalie, Fredrik, Robin och Fanny ett tag. Efter fyra timmas sömn åkte jag tillbaka till Nyköping och sedan till Norrköping för ännu en basketmatch. Min sämsta basketmatch någonsin, jag blev utfoulad i början på tredje quarten. Nog om helgen. Var sjuk nästan hela förra veckan så missade så mycket i skolan som jag måste ta igen i veckan, så jag måste börja nu. Inatt ska jag på premiären av Catching fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0