Det var så mörkt den kvällen jag gick hem.

Känner mig helt lost utan min dator och jag fick reda på i helgen att min dator inte kommer gå att laga. Så jag får stå ut med mammas tio år gamla laptop och mobilen till förhoppningsvis julafton. Därav min fortsatta dåliga uppdatering. Min helg har iallafall varit sjukt skön och har inte gjort annat än att tagit det lugnt. Efter skolan i fredags åkte jag hem till Simon och sov där. Fick skjuts hem på lördagen så jag skulle hinna vara sekraterare för en basketmatch. Håller även på att renovera mitt rum som snart är klart, därav bilderna som inspiration. Ska snart åka på basketträning men måste plugga nu eftersom att jag ligger efter så himla mycket... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0