We're gonna rattle this ghost town.

Började dagen med att bli väckt av en vän som ringde KLOCKAN TIO PÅ EN LÖRDAG. Å andra sidan så är jag tacksam för det för annars hade jag sovit hur länge som helst och glömma bort att möta Amanda i oxelösund. Kom till oxelösund strax efter tolv och då gick vi till Americana vintage store, men vi blev ganska besvikna. Jag antar att det jag letade efter redan var slut. Vi gick till marknaden och köpte brända mandlar och så träffade vi Hanna och stod och pratade med henne ett tag innan vi åkte hem igen. 
Strax innan tre tog jag en springrunda, kände att det behövdes eftersom att jag missat två träningar denna vecka på grund av konserten och kristi himmelsfärd. Nu är jag hemma och rastlös, men jag har ändå ingen lust eller ork att göra någonting. Kollade klart på säsong sju av One tree hill igår igen, så jag funderar på att börja på säsong åtta nu. Nörd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0