I remember it now, it takes me back to when it all first started.

från mobilen i torsdags. 
Varför sitter jag i min säng med datorn i knät, när jag egentligen borde börja packa eftersom att jag åker till kläppen imorgon på förmiddagen? Jaja, jag har väl hela natten på mig. Igår var jag sjuk med feber och huvudvärk och jag trodde helt ärligt att jag skulle dö, men imorse vaknade jag upp frisk som tur är. Idag har jag väl som alla andra ätit påskmat och godis. Har även sett på Sinister med Erica, det enda jag har att säga om den filmen är (förutom att den faktsikt var jävligt bra): den läskigaste och obehagligaste filmen jag har sett. Men gud nu måste jag packa, och förresten så kommer jag inte hem förns om en vecka och kommer inte blogga under den tiden. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0