only miss the sun when it starts to snow

Idag är jag hemma från skolan på grund av förskylning och halsont. Så jag har legat i min säng och tittat på one tree hill. Sen fick jag reda på att Olly Murs's konsert den 17 april här i sverige som jag ska på blir framflyttad till den 14 oktober, jag menar OKTOBER?! Jag har väntat som en galning och så måste jag vänta yttligare flera månader. Jag har också fått reda på att Passenger spelar den 18 februari i stockholm, jag bara måste gå. Nu ska jag fortsätta med one tree hill och försöka bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Liborius

liite skillnad på april och oktober faktiskt...

2013-01-21 @ 18:26:42
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0