Farsan jag gjorde som du tills min kärlek försvann med en annan.

I helgen åkte jag till pappa för första gången på kanske fem veckor. Vi var på julbord i lördags och det var hur mysigt som helst. På kvällen kom Simon till mig och vi var vakna till halv åtta på morgonen, så min söndag var väldigt seg eftersom att vi sov halva dagen. Fick äntligen tillbaka min dator, har väntat så länge!! Men den är dock fortfarande sönder, men den fungerar. Idag är det endast en vecka kvar till julafton och jag har no christmasfeelings what so ever på grund av detta höstväder. Det går inte att fira jul utan snö. Imorgon kommer dagen jag har väntat på så så länge, kolla bara på andra bilden. Fan vad bra det kommer bli, som vanligt. Jävla musikaliska geni vad jag älskar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0