Det gör inte ont så länge du är med mig.

Dammade av min kamera efter mer än två månaders vila och det känns redan som jag har tappat all min fotokunskpa, haha? I alla fall, såhär såg jag ut på julafton. Min julfton var jättemysig och igår firade jag hemma hos min pappa där jag äntligen fick en fungerande dator, har väl världens bästa pappa. Kom hem till mamma igen redan vid halv två och åkte på en gång till stan för att möta upp Amanda och Jennie. Hittade ingenting på mellandagsrean, som vanligt. Har precis kört ett träningspass och ska snar hoppa in i duschen. Efter det lägger jag mig ner i min nybäddade säng och kollar på känn ingen sorg för femte gången, jag kan inte få nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0