Hälften av dom som kämpar går under.

Från Stockholm.
Har haft en helt underbar helg med bästa basketlaget och jag har haft fått göra det jag älskar att göra. Att vi alltid är lika glada när vi kliver på planen som när vi lämnar planen även fast vi förlorar, vi är så bra. Men nu är jag helt död efter knappt två dagars sömn på en luftmadrass, träningsvärk och blåmärken lite här och var. Den här skolveckan kan jag iallafall andas ut utan en massa plugg, äntligen. Ska fortsätta kolla på one tree hill nu, sen ska jag försöka somna tidigare än tolv. Godnatt finisar.

Kommentarer
Postat av: Linn

åh, du har både The Killers og Håkan Hellström på veggen, vi må bli beste venner

Svar: åh de är världens bästa.
ida holmberg

2013-04-23 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0