I förhållande till

Mitt intresse för att blogga går upp och ner och just nu har jag ingen inspiration till att skriva här alls, men men. Har så mycket i skolan jag måste hinna få gjort under veckorna. Annars så lyssnar jag mest på svenskt musik, spelar basket, gymmar, umgås med min pojkvän och mina vänner. Bortsett från plugget är mina vardagssysslor toppen, såklart. Återkommer väl kanske ibland eller någon gång snart, vem vet om jag får tillbaka blogglusten redan imorgon? Min dator har för övrigt blivit nedstämd och bestämde sig för att blockera alla (notera: ALLA) mina bilder, mina filmer och mina dokument. Är så arg. Alla min bilder från Italien låg på datorn, kommer troligtvis inte få tillbaka dom heller. Nä men nog om det, kom precis hem från gymmet och ska snart gå över till Love en stund. Vi kanske hörs snart då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0