Även om jag vuxit upp kommer jag aldrig växa ifrån.

Har funderat ett tag på om jag ska fortsätta blogga eller sluta, det är därför det har ekat tomt här ett tag. Vissa stunder är jag jättepepp på att blogga och ibland struntar jag i bloggen helt. Anledningen till att jag inte vill ta bort bloggen är att det är som en dagbok och det är intressant att läsa om sitt förflutna. Nog om det. Har varit sjuk sen i söndags på basketmatchen då jag knappt kunde spela för jag trodde att jag skulle svimma på planen. Med 40 graders feber och så ont i halsen att jag nästan tappade rösten och ingen mat så mår jag bra nu. Så imorgon drar jag mig vidare till skolan igen och försöker ta igen allt jag missat. Förresten så släppte Daniel Adams-Ray sitt nya album inatt och det är så jävla bra, så lyssna. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hihihihi där är jag :)):):):)):)

2013-11-13 @ 14:37:12
URL: http://ellenliljegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0