Vad är ens geografi och varför finns mens?

JAG VET INTE VEM JAG ÄR MEN JAG VET ATT JAG HATAR MENS. Att mens ens kan förstöra ens dag så mycket som den har förstört min dag idag? Kunde inte gymma på grund av trodde min mage skulle sprängas, somnade när jag kom hem för att jag inte kunde stå upp, åt upp en chokladkaka på två röda och denna konstanta värk förstör mitt geografiprov jag har imorgon. Jag har redan min betygsvarning i geografi och måste klara detta, men nej mensen kom ivägen. 
Försöker dra till en fin liten pose osminkad och sitter som en softpotatis i sängen, att jag ens laddar upp denna bild lol. Nä men förutom mens och geografi så ska jag till Italien om FYRA DAGAR. Är så fruktansvärt taggad!! Är även fotograf för våran italienskagrupp, så kommer ha massa fina bilder att visa sen. Aja ska dyka in i geografiboken nu. ha det najs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0