Masquerade party

Det har varit en ganska jobbig vecka för mig, därför har det stått tomt här ett tag för jag har inte riktigt orkat med att blogga. Idag är jag dock väldigt väldigt glad och pepp inför kvällen! Min klasskompis ordnar en maskeradfest för att fira hennes födelsedag. Dock är det cirka 200 personer som är bjudna så är rädd att det kommer bli kaos haha, men det kommer verkligen bli grymt kul. Snart kommer Simon till mig och är kvar hos mig medan jag är borta, och om en stund kommer Amanda hit och senare rör vi oss mot Maja och Carro en stund innan festen. Sitter fortfarande i mina träningskläder efter basketmatchen, så jävla lat. Ska gå och duscha nu, peeeeepp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0