Don't you think that it's boring how people talk?

Så vart har jag hållit hus de senaste veckorna jag inte har bloggat? Skolan har hunnit börja och jag har redan en hel drös med arbeten som ska göras. Jag har lovat mig själv att börja plugga i tid den sista terminen i tvåan och än så länge har jag klarat det hyfsat bra. Annars så umgås jag mest med min pojkvän, mina vänner och har fastnat för the walking dead som jag började kolla på på jullovet. Har börjat träna mer än basket den senaste tiden och ikväll drar jag mig till gymmet med Ellen, och jag har helt chockad över hur kul det faktiskt är? Har noll inspiration till att fota alls, men jag hoppas att intresset kommer tillbaka snart igen eftersom att det då var det bästa som fanns. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0