Det finns alltid nåt äkta att hålla fast vid.

Varför känns det som att det enda man längtar efter är att få slippa skolan? Men nu när jag är så förlyld att jag låter som en neddränkt anka, går jag till skolan iallafall? Är somsagt sjuk, men har pluggat så mycket matte idag att jag undrar om jag någonsin har pluggat så mycket matte sammanlagt i mitt liv. Jag har prov om två veckor och mitt mål är att minst klara E på prov eftersom att jag fick F på mitt förra. Har förövrigt varit utan internet här hemma i en vecka men nu är det äntligen tillbaka, med snabbare bredband dessutom! Om jag inte är lika sjuk imorgon sover jag över hos Maja med några vänner, så mysigt. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0