Jag är inte mycket, inte mycket att titta på.

Hallå i stugan eller nåt. Igår satt jag på mig mina fake-vans (största misstaget) och drog till Gnesta med Amanda där vi väckte upp Simon och Henke. Jag klippte Simons hår och det blev nästan pottfrilla haha, är väl världens bästa flickvän... Sen skyndade vi oss till pendeln och åkte vidare mot stockholm där vi senare träffade Alex och Erik. Vi var ute ett bra tag till jag och Amanda tröttnade och åkte hem till min pappa. Idag vaknade jag upp till ett tidigt alarm och tittade upp genom fönsret och vad såg jag? Snö. Pallar inte. Vi drog oss till Stockholms läns landstingsarkiv för att göra skolarbete även fast vi har lov, första gången jag är så ambitiös oh my good. Är iallafall hemma hos min pappa igen och ska vara här till på lördag. Ha det bra, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0