Som just ikväll, en helt vanlig sommarkväll.

Tog inga bilder i helgen.
Har haft en sjukt bra helg och det var så skönt att komma iväg från Nyköping. Åkte till min moster i Stockholm i lördags för att kolla på Eurovision med släkten och umgicks med min kusin Jossan som jag inte hade träffat på ett tag. Några av Jossans vänner kom dit och mamma och Lars kom lagom till Eurovison för att överraska min moster. Runt fem på morgonen gick alla och la sig, men jag, Jossan, Jocke, Micke och Emma åkte till donken för att köpa hem mat. Vi trängde ihop oss i Jossans rum för att sova, men det var så varmt att jag låg vaken hela morgonen fram till halv tolv ungefär. Åkte hem vid fem igår men kommer tillbaka dit om två veckor ungefär.
Idag åkte jag till skolan men efter en lektion åkte jag hem igen för mådde inte bra alls. Har knappt sovit eller ätit något på två dygn och jag som undrar varför jag mår illa? Nu ska jag kolla på the vampire diaries och försöka äta något. Sen ska jag plugga matte för har nationella hela dagen imorgon, pallar inte. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0