It came back with a story to say.

Min helg har varit megaassuperbra och vill inte att den ska vara över. Var hos Amanda till åtta ungefär i fredags och sen cyklade vi hem för att några vänner från Stockholm kom till mig för att vara kvar över helgen. I fredags natt trängde vi in oss i två rum och somnade inte förns fem ungefär. Lördagen såg i princip likadan ut, fast fler vänner kom över och vi hade det hur bra som helst. Igår var vi på Boda Borg och strax innan tio åkte de hem till Stockholm igen. Har knappt sovit nåt på hela helgen och inte inatt heller så jag borde egentligen sova, men har tre/fyra deadlines i skolan den här veckan. Så på fredag kan jag förhoppningvis andas ut igen. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0