Bara ett ord kan sätta eld på en skog.

Jag ska enligt Love inte blogga om mina dagar, så nu ska jag berätta varför jag har ont i huvudet, örona och halsen. Skulle ta en bild på mig själv med dubbelhaka med min cam, men var tvungen att gäspa. Gäspade samtidigt som dubbelhakan var kvar och det kändes som att mitt huvud, mina öron och min hals exploderade. Observera att detta hände för 15 minuter sedan och har fortfarande ont. Slutreslutat: ta ej egobilder med dubbelhaka om ni måste gäspa samtidigt, för då lär ni explodera.

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHAHHAHAAH JAG ORKAR INTE!! HAHAHAH

Svar: AHAHAHAHAH SLUTA DE GJORT ASONT :(
ida holmberg

2013-03-27 @ 20:08:06
URL: http://ellenliljegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0