Wake me up when it's all over.

För kanske en vecka sedan bestämde jag, Ellen, Love och Amanda oss för att grilla. Efter många om och men om vad vi skulle grilla och vart vi skulle va, så hamande vi tillslut på... min baksida. Ja väldigt glamoröst, eller så är vi bara lata. Men det var härligt, vi lyssnade på gammal musik, sjöng och skrattade. Förhoppningsvis kommer flera sommardagar likna dessa, med fler vänner och på andra platser.
Nu har jag hängt hos min pappa sen i söndags och har inte gjort så mycket. Mest slappat och en dag åkte vi till skärholmen för att införskaffa sommarkläder. Det kan jag faktsikt visa bilder på imorgon. Imorgon på eftermiddagen åker jag in till grönalund för att se The script och jag kan fortfarande inte förstå att jag efter snart tre år som ett the script fan, äntligen ska vi se dem live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0