Vi äger allt våra ögon ser från balkongen.

Anledningen till min väldigt dåliga uppdatering de senaste veckorna är för att jag har pendlat fram och tillbaka mellan Nyköping och Stockholm för att träffa kompisar. Antingen har jag varit där, eller så har de varit hos mig och vi har träffat andra människor.
Jag har snart haft sommarlov i en vecka, men det känns som att mitt sommarlov har pågått i kanske två/tre veckor. Jag har inte haft tid att fota heller, men har massa bilder från min iPhone från den senaste veckan. 
I söndags åkte jag och Amanda in till kungsan för att gå på rix fm festivalen, där bland annat olly murs och mando diao spelade. Igår fick jag ett ryck och var dum i huvudet, jag klippte av mig håret. Jaja, det är bara hår och det växer väl ut snart igen. Nu ska jag ut och springa innan Ellen kommer tillbaka hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0