Neither one of us want to take that taxi home.

Har haft den värsta natten på länge. Vid fyra på morgonen var jag fortfarande vaken och hur pigg som helst, men lyckades efter någon halvtimme att somna. Pappa försöker få mig att inte sova bort dagarna, dvs idag sov jag till halv tolv istället för ett....haha. Håller på att packa en liten väska till grönalund senare och försöker välja kläder. Jag.ska.se.the.script.och.det.är.helt.sjukt. 
Är samtidigt ensam hemma och är hundvakt. Den här bilden är tagen två sekunder innan en hund gick förbi och Zingo rasade hela gallret när han hoppade in i det och ville ut. Som tur är hann jag få tag på honom innan han började jaga hunden runt hela kvarteret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0