8/6 2013 Håkan Hellström.

Det var dags att ta sig mot Göteborg och vi var så jävla taggade. Vi tog mat och fotopauser och planerade hur vi skulle lägga upp dagen. Vi lyckades hitta stugan vi skulle bo i och där fixade vi i ordning oss innan vi drog vidare mot slottskogsvallen.
Runt fem satte vi oss i slottskogsvallen med sallad och cider och väntade på att bli insläppta. När vi väl kom in (och vi fick väldigt bra platser!) väntade vi till klockan blev åtta. Halv nio steg augustifamiljen upp på scenen och in kommer Håkan Hellström sjungande på Det kommer aldrig va över för mig
Först kan jag väl nämna att jag trodde jag skulle svimma mitt bland folkmassan eftersom att alla puttades och tröck på så mycket. Men jag sket i det och sjöng, skrek och var så jävla glad att jag äntligen får se honom igen.
Håkan försvann bakom scenen och alla i publiken kallade på honom. Han kom tillbaka och spelade den bästa låten från det nya albmet, Valborg
Han pratade rakt ifrån hjärtat om hur han inte förstår hur vi kan ha hört alla hans låtar, hur vi kan varje textrad. Varje textrad. Håkan avslutade med en av mina favoritlåtar någonsin som handlar om att aldrig ge upp hoppet om något, Du är snart där. Det var så sjukt, underbart, magiskt och helt jävla bäst. 
Det spelar ingen roll om du är 50, 20 eller 2 steg från Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0