Folk viskar om oss, säger att vi inte hör ihop.

Har nästan förträngt att vi fick jullov (more like höstlov) i fredags, har inga julkänslor alls. I fredags åkte jag och Amanda hem till Simon i gnesta. Dit kom även Henrik, Imir och Erik och vi hade det faktsikt väldigt kul. En bra start på lovet. Låg dock och sov halva lördagen på grund av så så så illmående att jag ville dö. Så jag stannade kvar hos Simon till söndag, han är världsbäst. 
Idag har jag handlat de sista julklapparna, införskaffat mig en fin tröja till nyår och annat välbehövligt (eller onödigt). Jaha, nu slår klockan 00.00 om några sekunder och julen är här. Och det känns ändå ganska fint utan snön. Ha en superbra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0