10 9 8 7 6 5 4 3 2 1.

10 saker du vill göra innan du dör: 
 Bila från kust till kust i USA i en gammal Van.
 Flytta till Göteborg. 
 Gå på festival. 
• Gå på en riktig NBA-basketmatch. 
 Besöka ön där TV-serien Lost är inspelad. 
 Vara på två platser samtidigt (som i A walk to remember).
• Stå längst fram på en konsert med mitt favoritband/artist.
 Bli nöjd med min kropp så jag slipper alla dessa kroppskomplex. 
 Sova under bar himmel.
 Lyckas i livet.
 9 saker du tycker om:
 Min familj och släkt.
 Höra att jag har gjort bra ifrån mig på en basketmatch/träning. 
• Sena sommarkvällar (hej klyschigt).
 Att det finns så mycket bra musik.  
• Håkan Hellström.
 Att veta att man betyder nåt för någon. 
 Att sova länge. 
 Gå på konserter. 
• TV-serier. 
8 saker du tycker mindre om:
• Nyköping. 
 Känna sig ensam.
 Jan Björklund. 
 Nyköpings Enskilda gymnasium (med andra ord; skolan där jag går).
• Alla dessa jävla ideal.
 Snö som varar till påsken. 
 Insekter.
• Extrema antifeminister.
7 bloggar jag läser: 
 Linn
 Isabella
 Emma
 Kenza
 Amanda 
 Markus och Mikaela
 Ellen
 6 kändisar du tycker är snygga: 
 Ian Somerhalder. 
 Tyler Blackburn. 
 Adam Lundgren. 
 Harry Styles. 
 Cara Delevingne.
• Mila Kunis.
5 favoritfilmer:
 A walk to remember. 
• The perks of being a wallflower. 
 500 days of summer. 
• Forrest gump.
 Grease.
4 saker du köpt den senaste månaden: 
 Mat.
 Converse. 
 En peplum topp. 
 Alkohol. 
3 sätt att få dig le: 
 Komplimanger.
 Få beröm för något bra jag har gjort.
• Gå på konserter med mig.
2 favoritlåtar: 
 There is a light that never goes out - The smiths.
• 13 - Håkan Hellström.
1 ord som beskriver dig:
 Glad (oftast....).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0