Har ingen plats att kalla hem, i detta pissiga vårregn.

Jag vet inte ens hur jag ska sätta ord på den här dagen. Jag och Amanda åkte till Stockholm vid lunch och där mötte vi upp Ellen och Love som redan var där. Vi gick runt, fotade och väntade. Klockan fyra stod vi i kön på Åhlens City för att vänta på signering. Håkan Hellströms signering. Så idag träffade jag världens bästa människa, han som räddat mitt och många andras liv. Även om jag försöker att berätta hur mycket jag älskar honom kommer ingen att förstå hur mycket han faktsikt bertyder för mig. Var så glad efteråt och Håkan är så lugn och gosig som person att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tack Håkan och mina fina vänner för en av världens bästa dagar. Förutom att jag träffade Håkan så var vi ju i Stockholm, och jag ville inte åka därifrån. Bästa Stockholm.

Kommentarer
Postat av: emma

åååh bästaaaaaste håkan!! .D

2013-04-26 @ 22:04:32
URL: http://astromm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0